Neotálejte s rezervací vaších letu na letní období

Hledejte letadlo, město nebo informaci…

Lídr v oblasti pronájmu soukromých letadel po celém světě

Letectvo Královského letectva

Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991

20 000
dostupné přístroje

40 000
zajištěných letů

120 000+
cestujících

4,9/5
spokojenost zákazníků

100%
Kompensace uhlíku

Královské letectvo tvoří spolu s Královskou armádou a Královským námořnictvem součást britské armády. Jejím mottem je Per Arduaad Astra, což znamená „přes nepřízeň osudu ke hvězdám“. Královské letectvo vzniklo 1. dubna 1918 jako první nezávislé letectvo na světě integrací Královského leteckého sboru a Královské námořní letecké služby.

První světová válka

Královské letectvo bylo nástupcem Královského leteckého sboru, který změnil svůj název v dubnu 1918. V době svého vzniku bránilo 20 000 letadel a 300 000 vojáků a účastnilo sezávěrečných operací první světové války. Izolace ostrova poskytla základ pro budoucí doktrínu strategického bombardování.

Mezi oběma válkami

Po válce se v důsledku rozpočtových omezení vytvořila ostrá konkurence o zdroje. Mezi službami, jako je armáda, námořnictvo a letectvo. Samotná existence Královského letectva mohla být zpochybněna. Aby prokázalo svou užitečnost, působilo RAF jako policejní síla Královského letectva. Na podporu malých britských jednotek rozptýlených po celém světě. Královské letectvo operovalo podle doktríny zvané Air Control. V květnu 1919, během třetí anglo-afghánské války, bylo na Afghánistán každý den svrženo velké množství bomb. Hlavně na město Džalálábád, ale Afghánistán neměl šanci reagovat. Každý den byly shozeny až 2 tuny bomb. Kábul byl bombardován také 24. května 1919. Královský palác byl částečně zasažen a válka skončila.

Královské letectvo v Africe

V roce 1920 vypuklo v Iráku, který byl pod britským mandátem Společnosti národů, povstání. Bylo zvlhčeno vzduchem. Královské letectvo během četných misí použilo 97 tun bomb a 183 000 kusů munice. Celkem bylo nalétáno 4 000 letových hodin, při nichž zahynulo 9 osob, 7 bylo zraněno a 11 letadel bylo zničeno. V konfliktu bylo zabito přibližně 9 000 povstalců. Někteří z nich se stali oběťmi toxických plynů a fosforových zbraní, jako je hořčík.

Od prosince 1928 do února 1929 provedloKrálovské letectvo první velkou evakuaci během leteckého transportu do Kábulu. V důsledku toho bylo z afghánského hlavního města během občanské války vyhnáno 586 cizinců a osob. Kromě toho ve dvacátých letech, zejména pod Trenchardovým vlivem, potřebovalo RAF rozvinout a využít téma francouzské hrozby 8 . A vypracovat strategický plán pro velmi virtuální vyhlídku války s Francií. V roce 1938 mělaRAF 35 000členů.

Druhá světová válka

Během druhé světové války , zejména během bitvy o Británii, odpor posílený technickými výhodami britského radaru způsobil, že Británie ztratila kontrolu nad Wehrmachtem při pokusu o ukradený útok nabritské ostrovy .Bitvy o Británii se zúčastnily stovky polských, českých, francouzských a belgických pilotů, kteří uprchli do Británie.Poté bojovali různými způsoby, především v Evropě a Africe.

Po vítězství v bitvě o Británii pomáhalo královské letectvo vyvíjet tlak na přístupné oblastiNěmecka.Nejintenzivnější bombardovací nálety zdevastovaly města Hambourg (operace Gomora), Berlin a Dresde. Britskédělostřelectvo operovalo především v noci. Převzalo je od americké perutě, která operovala ve dne. Královské letectvo bylo v té době rozděleno na tři hlavní velitele. Fighter Command, Bomber Command a Coastal Command.

Druhá strana války

Na druhou stranu Fleet Air Arm patřilopod Royal Navy namísto Royal Air Force. Základní stíhací a dělostřeleckoujednotkoubyla peruť odpovídající francouzské skupině. Letky se často dělily na křídla (eskadry) nebo skupiny (pluky) na hlavních základnách. Bojová letka se dělila na lety (escadrony) a lety se dělily na tři hlídky. Dále pak na čtyři hlídky. V průběhu konfliktu byly vytvořeny tři taktické letecké jednotky. Na podporu pozemních sil, včetně druhé taktické letecké síly.

V době vrcholícíoperacevelelvelitel balonů s více než 33 000 muži převoznímu letadlu RAF s 2 000 propojenými protiletadlovými raketami, které se vznášelo kolem Británie od roku 19410 , a letadlu, které mělo přivést zpět Severoameričany. Veškeré ztráty německého královského letectva v evropském a středomořském operačním prostoru 8. května 1945 zničilo 11 968 bombardérů a 10 061 stíhaček, 79 281 jich bylo nezvěstných. V roce 1940 byl úřadujícím premiérem Winston Churchill. Význam role Královského letectva shrnul v tradičním psaní.

Síla Královského letectva

Co se týče počtu pracovních sil, mělo RAF k 1. říjnu 2015 31 250 zaměstnanců na plný úvazek a očekává se, že k tomuto datu bude mít 31 750 zaměstnanců v roce 202019. Nákladyna výcvik pilotů dramaticky vzrostly z 15 000 liber za druhé světové války na někdy více než 1 libru. Počet pilotů vyškolených na stránkách Royaume-Uni klesl ze 4 milionů v roce 2011 z tisíců ve 40. letech 20. století na 300 v roce 2010. Od roku 2002 se bojovalo v Afghánistánu, v roce 2003 v Iráku a na přelomu století v Libyi . V období od září 2014 do září 2019 bylo na Irák a Sýrii vrámci krytí OSN svrženo celkem 4 215 bomb a raket.

AEROAFFAIRES je k dispozici pro zodpovězení jakýchkoli otázek. Naši letečtí odborníci jsou vám k dispozici na telefonním čísle +33 (0) 1 44 09 91 82 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a co nejrychleji zareagují na vaši online nabídku, aby vám našli soukromé letadlo, které nejlépe splňuje vaše požadavky. Můžete nás také kontaktovat e-mailem na adrese charter@aeroaffaires.com