Neotálejte s rezervací vaších letu na letní období

Hledejte letadlo, město nebo informaci…

Lídr v oblasti pronájmu soukromých letadel po celém světě

Lety soukromým letadlem: jaké jsou administrativní formality?

Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991

20 000
dostupné přístroje

40 000
zajištěných letů

120 000+
cestujících

4,9/5
spokojenost zákazníků

100%
Kompensace uhlíku

Chtěli byste letět soukromým letadlem pro rodinné, VIP, obchodní, lékařské nebo dokonce pro repatriaci těla blízké osoby? To vše je možné, ale je třeba splnit několik administrativních formalit .AEROAFFAIRES vám přináší přehled nejčastějších administrativních formalit spojených s letem soukromým tryskáčem.

Administrativní formality pro VIP let:

Administrativní formality pro let vol en jet privé jsou nezbytné pro zajištění bezpečnosti, dodržování platných zákonů a předpisů a pro usnadnění cestování cestujících. Zde jsou uvedeny hlavní administrativní formality, které je třeba vyřídit.

Standardní formality

  • Kontrola totožnosti cestujících: každý cestující musí předložit platný doklad totožnosti (cestovní pas, občanský průkaz atd.), aby byla zajištěna bezpečnost letu. Je třeba předložit fakturační adresu a kopie pasů všech cestujících. Kromě toho budete muset informovat tým AEROAFFAIRES o nákladu zavazadel, aby mohl vybrat vhodné letadlo. Nakonec podepíšete smlouvu a 24 hodin před odletem obdržíte letový plán vaší cesty.
  • Celní deklarace: pokud let překračuje hranice, je nutné deklarovat přepravované zboží, aby byly dodrženy platné celní předpisy.
  • Prohlášení na seznamu cestujících: tato formalita usnadňuje vstupní a výstupní procedury a zaručuje bezpečnost cestujících.
  • Rezervace a potvrzení vzletových a přistávacích slotů: zajišťuje, že jsou pro let k dispozici vzletové a přistávací dráhy a letištní infrastruktura.
  • Kontrola shody letadla : před letem musí být letadlo zkontrolováno, aby bylo zajištěno, že splňuje bezpečnostní normy a normy letové způsobilosti.

Administrativní formality pro let soukromým letadlem s domácím zvířetem:

Během soukromé cesty letadlem je možné na palubě letadla voyager avec son animal de compagnie. Zde je uvedeno několik formalit, které budou ještě nutné k zajištění hladkého průběhu letu.

  • Cestování v rámci Evropy :
    • psí pas a kopie očkování
    • Letecké společnosti účtují psům poplatky podle jejich hmotnosti (-8K 500 eur za psa) Psy vážící více než 8 kg nepřijímají všechny letecké společnosti
  • Mimo Evropu:
    • Velká Británie Ujistěte se, že letiště ve Velké Británii jsou oprávněna přijímat psy – je vyžadováno speciální očkování

Zvláštní případy:

Pro některá místa určení, např London Biggin hill airport musíte předložit určité dokumenty schválené DEFRA týkající se zvířete a dodržovat různé předpisy pro dovoz PETS (pet travel scheme):

  • Mít mikročip identifikující zvíře.
  • Mít pas zvířete nebo případně úřední veterinární osvědčení pro země, které nemají pas zvířete v zájmovém chovu.
  • Mít aktuální očkování proti vzteklině.
  • Pro zvířata ze zemí mimo EU existují i další testy
  • Aplikujte antiparazitární léčbu nejméně 5 dní před cestou (a více než 24 hodin před odjezdem).
  • Provozovatel letadla musí mít předchozí souhlas DEFRA s využitím služby Skypets.
  • Letecká společnost musí být informována a musí obdržet všechny dokumenty týkající se zvířat nejméně 24 hodin před příletem zvířete.
  • Mít AHC (veterinární osvědčení).

Administrativní formality pro let soukromým letadlem se střelnými zbraněmi:

Jaké jsou podmínky pro přepravu střelných zbraní v soukromém letadle?

Podmínky pro přepravu arme à feu à bord d’un jet privé jsou následující:

  • Střelné zbraně a střelivo musí být umístěny v zavazadlovém prostoru letadla.
  • Střelná zbraň musí být v době nástupu do letadla zcela bez střeliva a nenabitá.
  • Střelivo musí být uloženo v bezpečné schránce.
  • Střelné zbraně musí být umístěny v pevných, uzavřených schránkách. To má zajistit bezpečnost na palubě. Zabezpečený box nelze otevřít v případě turbulencí, pohybu nebo nárazu v zavazadlovém prostoru.

Jaké předpisy platí pro cestování soukromým letadlem se zbraněmi?

Evropské předpisy stanoví, že cestující, kteří chtějí transporter des armes en avion, splnit řadu formalit a povinností, aby mohli cestovat soukromým letadlem. Zde je několik informací o vašich povinnostech:

  • Při rezervaci letu informujte tým AROAFFAIRES o tom, že plánujete mít na palubě letadla jednu nebo více střelných zbraní. Náš tým tak bude moci informovat odletový a příletový terminál.
  • Na palubě letadla nesmíte mít více než 5 kg střeliva. Plánujte tedy předem, abyste se vyhnuli odebrání části nákladu.
  • Je přísně zakázáno umístit střelnou zbraň do některého z osobních kufrů. Vaše zbraň (pistole, puška atd.) musí být uložena ve speciální schránce označené názvem zbraně.
  • Jako cestující se střelnou zbraní se musíte prokázat průkazem nebo povolením k nošení střelných zbraní.
  • Pokud se chystáte vycestovat do zahraničí, budete muset po příjezdu do cizí země rovněž absolvovat řadu formalit, které zajistí, že přeprava zbraní bude povolena.

Dokumenty, které budete potřebovat, jsou

  • evropské doklady a cestovní pas střelné zbraně
  • zbrojní průkaz majitele střelné zbraně.

Dále může tým AEROAFFAIRES zkontrolovat, zda je letecká společnost oprávněna přepravovat střelné zbraně považované za sportovní zbraně (různé úrovně kategorií v závislosti na zbrani)

Administrativní formality pro skupinové lety :

Když požádáte o pronájem letadla pro vol de groupe, bude tým AEROAFFAIRES potřebovat následující informace:

  • Počet cestujících
  • Počet zavazadel
  • Místo příletu a odletu
  • Typ požadované služby (luxusní nebo praktická)
  • Váš rozpočet

Administrativní formality pro lékařský let

Nehoda? Nemoc v cizí zemi? Pokud není nabízená první pomoc nebo kvalita ošetření optimální nebo dostupná, je lepší urychleně odcestovat do zdravotnického zařízení nebo do země původu. Chcete-li co nejrychleji získat nejlepší péči, doporučuje se cestovat letecky. Na AEROAFFAIRES, díky naší rozsáhlé síti soukromých letadel a vrtulníků, vám můžeme zajistit lékařský let, air ambulance, který je bezpečný a přizpůsobený každé situaci.

Zde jsou uvedeny dokumenty, které budou pro tento typ letu soukromým letadlem vyžadovány:

  • Údaje o ošetřujícím lékaři
  • Údaje o lékaři v nemocnici, do které pacient směřuje
  • Primární lékařská zpráva a zdravotní dokumentace pacienta
  • zprošťovací dopis pro leteckou přepravu: ten zbavuje společnost AEROAFFAIRES jakékoli odpovědnosti v případě problémů na palubě letadla během přepravy.

Administrativní formality pro repatriační letatr:

Tento typ služby je vzácný, ale některé rodiny se obracejí na AEROAFAIRES s žádostí o repatriaci těla blízké osoby. Vezměte prosím na vědomí, že v této konkrétní situaci existuje kromě obvyklého postupu několik specifik.

Zde je seznam dokumentů, které pro tento typ letu požadujeme:

  • Letecký nákladní list pro rakev : letecký nákladní list je dokument používaný v letecké přepravě. Jsou v něm uvedeny: údaje o zásilce, včetně informací o odesílateli, příjemci, povaze nákladu, množství, hmotnosti a rozměrech a podmínkách přepravy. Při přepravě rakve je vyžadováno také osvědčení o uzavření rakve.
  • Název a adresa společnosti, která má rakev na starosti při odeslání a příjezdu
  • Rozměry a hmotnost rakve
  • Kompletní dokumentace k rakvi
  • Úmrtní list
  • Úmrtní list
  • Povolení k uzavření rakve
  • Průkaz pohřební služby
  • Povolení k přepravě
  • Doklad totožnosti zemřelého
  • Celní odbavení
  • Žádost o povolení vjezdu pohřebního vozidla na asfalt.

Administrativní formality pro nákladní let

U žádostí o nákladní let, známých také jako fret aérien, bude tým odpovědný za charter potřebovat následující informace, aby mohl žádost kvalifikovat:

  • Znát povahu nákladu (nebezpečné výrobky, drahé materiály, chlazené výrobky, živá zvířata)
  • Znát přesné místo určení (v případě potřeby upravit letiště)
  • Znát hmotnost, balení (paleta/karton/balík) a rozměry

S AEROAFFAIRES, administrativní formality pro vaši soukromou cestu jsou jednoduché.

Svěřte svou soukromou nebo služební cestu AEROAFFAIRES. Náš tým odborníků na zprostředkování letecké dopravy za vás vyřídí všechny administrativní formality. Můžete se tak s klidným svědomím vydat na cestu. Vyžádejte si nezávaznou individuální nabídku. Naši odborníci na leteckou dopravu jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle +33 (0) 1 44 09 91 82 nebo na e-mailu: charter@aeroaffaires.com. Můžete také vyplnit náš formulář devis en ligne a odpověď obdržíte do dvou hodin.