Podmínky prodeje

Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991

20 000
dostupné přístroje

40 000
zajištěných letů

120 000+
cestujících

4,9/5
spokojenost zákazníků

100%
Kompensace uhlíku

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRODEJEAEROAFFAIRES

ČLÁNEK 1: ÚČINEK SMLOUVY

Jednotlivá ustanovení této „mandátní“ smlouvy, kterou zákazník uděluje mandát AEROAFFAIRES k rezervaci letadla, nabývají účinnosti okamžikem rezervace e-mailem nebo telefonicky ze strany zákazníka charteru. Pokud zákazník smlouvu nepodepíše nebo nevrátí, neznamená to, že s ní nesouhlasí.

Konečné potvrzení rezervace letadla u vybrané společnosti může být provedeno až po obdržení podepsané smlouvy zpětným e-mailem. Případné zpoždění při zasílání podepsané smlouvy nemůže být bráno v neprospěch AEROAFFAIRES, pokud letadlo není k dispozici v okamžiku jejího obdržení, čímž je potvrzena závazná rezervace letadla.

– Jakékoli zrušení rezervace po jejím písemném potvrzení e-mailem nebo telefonicky bude zatíženo minimální sankcí za zrušení rezervace ve výši 30 % v souladu s podmínkami uvedenými v článku 7 níže.

– Jakákoli změna letadla, o kterou zákazník požádá po potvrzení rezervace konkrétního letadla, může být spojena se sankcemi za zrušení rezervace, jak je uvedeno v článku 7, pokud společnost prvního potvrzeného letadla nemůže poskytnout letadlo ze své flotily odpovídající novému požadavku nebo vedoucí ke změně pronajímatele, aby bylo možné uspokojit nový požadavek zákazníka.

ČLÁNEK 2: ZMĚNY LETU

1. Tuto smlouvu o pronájmu letadla nelze prodloužit ani změnit bez předchozího souhlasuAEROAFFAIRES, který vydá veškeré potřebné pokyny posádce nebo subdodavatelskému dopravci. S výjimkou naléhavých nebo výjimečných případů není posádka oprávněna přijímat pokyny od zákazníka. Jakákoli změna této smlouvy bude předmětem dodatečné fakturace, dobropisu nebo propadnutí částky na základě aktuálního tarifu. Za hladký průběh mise odpovídá dopravce.

ČLÁNEK 3: JÍZDNÍ ŘÁDY – ODKLONY – ZRUŠENÍ LETU

Časy naplánované a akceptované zákazníkem jsou uvedeny pouze orientačně. Společnost AEROAFFAIRES nebo subdodavatelský dopravce si vyhrazuje právo je změnit nebo zrušit celý let nebo jeho část z důvodů bezpečnosti, leteckého provozu, povětrnostních podmínek, technických imperativů nebo povolení. AEROAFFAIRES nenese odpovědnost, pokud je letadlo z technických důvodů nedostupné před letem nebo v jeho průběhu. AEROAFFAIRES udělá ve spolupráci s dopravcem vše pro to, aby našel náhradní letadlo stejné nebo menší velikosti, pokud to bude možné. Případné dodatečné náklady, pokud je nepokryje subdodavatelský dopravce v souladu se svými prodejními podmínkami, ponese zákazník, který je odpovídajícím způsobem akceptuje.
AEROAFFAIRES nebo dopravce neodpovídá za žádné škody, ztráty nebo ušlý zisk, které objednatel nebo cestující utrpí v důsledku neuskutečnění letu v souladu s letovým řádem způsobeného vyšší mocí, mimo jiné včetně nařízené karantény, poruchy letadla, nepokojů, stávek na letištích bránících odletu letadla, narušení, nebezpečí v důsledku válečných rizik nebo v důsledku jiných přírodních katastrof (vyšší moc). Dopravce nenese odpovědnost za škody, ztráty nebo zpoždění způsobené zaměstnanci letiště nebo osobami, které nejsou pod kontrolou společnosti, neboAEROAFFAIRES a nebude moci požadovat náhradu za let.
Lety vrtulníkem jsou hrazeny bez sankcí, pokud povětrnostní podmínky neumožňují uskutečnit let ze základny letadla. Pokud je letadlo připraveno k požadovanému letu na jiném místě nebo v jiném místě odletu, než je jeho základna, budou fakturovány pouze náklady na přípravu letadla na jeho základně a jeho návrat na základnu.

ČLÁNEK 4: POJIŠTĚNÍ

Dopravce pojistí svá letadla v souladu s obecnými podmínkami Montrealské nebo Varšavské úmluvy, v závislosti na společnosti. Zákazník má možnost uzavřít další individuální pojištění.

ČLÁNEK 5: POVINNÉ DOKLADY TOTOŽNOSTI

V rámci protiteroristických postupů musí být naskenované kopie dokladů totožnosti cestujících poskytnuty na adresu AEROAFFAIRES 48 hodin před letem. Pokud tak neučiníte, mohou úřady odmítnout cestujícím povolit vstup na palubu letadla a uložit pokutu až do výše 5 000 EUR na cestujícího.

ČLÁNEK 6: PLATEBNÍ PODMÍNKY

– Záloha ve výši 50 % ceny zájezdu je splatná při podpisu smlouvy, zbytek je splatný v souladu s podmínkami charterové smlouvy nebo 15 dní před odletem. V případě letů ve stejný den musí být platba provedena šekem nebo bankovním převodem před nástupem do letadla.

– Změna letecké společnosti po písemném potvrzení a podepsání smlouvy se subdodavatelskou leteckou společností může být spojena se sankcemi za zrušení letu ze strany této letecké společnosti, pokud je let zrušen pro letadlo jiné kapacity, než jakou nabízí a kterou nedisponuje, nebo pokud se zákazník rozhodne zrušit let tam i zpět s toutéž leteckou společností z jakéhokoli důvodu na straně zákazníka nebo samotné letecké společnosti z technických důvodů.

– Připomenutí všeobecných prodejních podmínek: Není-li dohodnuto jinak, jsou faktury splatné při převzetí. V případě pozdní platby a v souladu s článkem 53 zákona NRE č. 2001-420 ze dne 15. 5. 2001 budou uplatněny sankce za pozdní platbu ve výši (3) trojnásobku platné zákonné sazby z částky včetně daně prorata temporis.

– Sazba penále z prodlení splatná ode dne následujícího po dni splatnosti uvedeném na faktuře musí být na faktuře uvedena
(článek L 441-3 francouzského obchodního zákoníku).

ČLÁNEK 7: SANKCE ZA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zpoždění mezi datem potvrzení nebo zrušení a datem odletu :
Částka, kterou je třeba zaplatit na adresu AEROAFFAIRES:

  • Více než 60 dní před datem letu: 30 %
  • 60 až 30 dní před datem letu: 40 %
  • Od 30 dnů do 7 dnů před dnem odletu: 50 %
  • Od 48 hodin do 0 hodin před datem letu : 100 %

Jakékoli odmítnutí zaplatit dlužné penále bude mít za následek vyúčtování penále ve výši 100 % vedle nákladů řízení.

ČLÁNEK 8: POZDNÍ NÁSTUP NA PALUBU

Cestující se musí dostavit k nástupu na palubu mezi 2:00 a 20 minutami před časem odletu v závislosti na informacích uvedených v letovém plánu a potvrzeném typu letadla. Jakékoli zpoždění způsobené cestujícími se stává odpovědností zákazníka vůči dopravci, pokud by musel zaplatit letištní poplatek nebo způsobit zpoždění dalšího letu subdodavatelského dopravce, bude zákazníkovi fakturováno.

ČLÁNEK 9: ZAVAZADLA

Maximální povolená hmotnost zavazadla na osobu v letadle pro obchodní účely je 10/15 kg (standardní velikost) nebo 20 kg v letadle s velkou kabinou. Upozorňujeme cestující, aby si na palubu malých business letadel brali měkká zavazadla, pokud jsou tato letadla využívána na plnou kapacitu. Za žádných okolností nemůže být AEROAFFAIRES ani subdodavatelský dopravce činěn odpovědným za nadměrná zavazadla nebo zavazadla, která jsou příliš velká pro přepravu. Stejně tak za ztrátu nebo poškození zavazadel způsobené nedbalostí cestujících.

ČLÁNEK 10: VYLOŽENÍ LETADLA A PALIVA

Odmrazování: Cena nezahrnuje náklady na odmrazování. Pokud je z bezpečnostních důvodů nutné letadlo odmrazit, bude cena za odmrazení (odmrazení) předmětem dodatečné faktury, která bude zaslána zákazníkovi, který podpisem této smlouvy souhlasí s úhradou ceny po obdržení této faktury. Je třeba poznamenat, že cena odmrazování se může pohybovat v rozmezí od 800 do 8 000 eur bez DPH v závislosti na velikosti zařízení a množství odmrazování, které je třeba provést, a na jednu cestu, pokud je to nezbytné pro vaši bezpečnost.

Palivo: Jakékoli zvýšení cen paliva o více než 5 % oproti původnímu prodanému tarifu může mít za následek dodatečnou fakturaci ze strany letecké společnosti.

ČLÁNEK 11: SPORY

Veškeré spory týkající se výkladu nebo plnění této smlouvy podléhají pravomoci pařížských soudů.