Bell 429: úvod
Bell 429: spolehlivý dvoumotorový vrtulník navržený tak, aby splňoval i ty nejnáročnější požadavky
V tradici profesionálních vrtulníků zkonstruovaných společností Bell je model Bell 429 se vyznačuje precizní konstrukcí a velkou všestranností. Lehký dvoumotorový vrtulník byl navržen pro provoz v husté městské zástavbě i v izolovaném prostředí, přičemž jeho přístrojové vybavení je kalibrováno pro lety IFR.
Jeho prostorná kabina, široké dveře a intuitivní systém avioniky z něj činí oblíbenou volbu pro piloty a pilotky všeho druhu transports privésa services médicaux d’urgencei orgány veřejné správy.
Stejně jako Bell 407 nebo Bell 505, navazuje 429 na tradici spolehlivosti a technických znalostí značky, přičemž zvláštní pozornost je věnována pohodlí cestujících a provozní flexibilitě posádky.
Potřebujete cenovou nabídku?
Žádost o cenovou nabídkuObchodní charakteristiky Bell 429
Letoun Bell 429 byl navržen pro náročné operace: přepravu VIP osob, zdravotnické lety nebo vládní mise. Díky velkému doletu, modulární kabině a volitelnému zatahovacímu podvozku se dokáže přizpůsobit nejrůznějším podmínkám, a to i při provozu v omezených podmínkách.
Jeho stálá cestovní rychlost znamená, že může rychle dosáhnout městských heliportů, jachet nebo vinic.
Interiér lze přizpůsobit klubovými sedadly pro vytvoření útulné atmosféry.
Navržen pro komplexní mise Bell 429 nabízí vzácnou kombinaci vysokého technického výkonu, pohodlí v kabině a provozní přizpůsobivosti. Díky dvěma motorům Pratt & Whitney a avionickému systému BasiX-Pro™ (2. generace) splňuje nejpřísnější standardy pro lety IFR, složitá přiblížení a bezpečnost na palubě.
Jeho kabina o objemu 5,78 m³ je plně modulární: VIP verze s klubovými sedadly, konfigurace MEDEVAC s nosítky nebo specifické uspořádání pro institucionální přepravu. Dvoukřídlé dveře, velkorysý nákladový prostor a přímý přístup usnadňují provoz i v případě nouze. Ve verzi Designer Series lze přizpůsobit povrchovou úpravu interiéru v pěti sladěných paletách s úrovní detailů specifickou pro prestižní přepravu.
Zatahovací podvozek (na přání) zlepšuje vztlak za letu a umožňuje přesné manévry na zemi, zejména na malých heliportech nebo jachtách.
A konečně, jeho nosnost (až 1 367 kg v konfiguraci se zvýšenou celkovou hmotností) a dolet 761 km nabízejí skutečnou svobodu jednání při volbě tras nebo cílů.
Odhadněte svůj let online a obdržíte svůj cenový návrh e-mailem.
Technické vlastnosti Bell 429
Přístroj
- Kabina BELL
- Model Bell 429
- Kategorie Vrtulníky
- Začátek výroby 2009
Rozměry
- Délka 13.1 m
- Výška 4.4 m
- Rozpětí 13.1 m
Praktické informace
- Piloti 2
- Palubní personál Ne
- Sedadla 8
- Objem zavazadlového prostoru 2.1 m³
- Toalety non
Kabina
- Výška kabiny 1.3 m
- Šířka kabiny 1.4 m
- Délka kabiny 2.9 m
Výkony
- Motorizační systém 2 moteurs PW207D1 de Pratt & Whitney
- Cestovní rychlost 248 km/h
- Maximální rychlost 287 km/h
- Autonomie 761 km
- Maximální letová výška 6096 m
Cena
- Cena při koupi 7 250 000 €
Objevte náš online srovnávač
AEROAFFAIRES v číslech
Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991
20 000
dostupné přístroje
40 000
zajištěných letů
120 000+
cestujících
4,9/5
spokojenost zákazníků
100%
Kompensace uhlíku
Dosah Bell 429
Praktické informace
Klíčové výhody Bell 429
- Prostorná, modulární kabina: Bell 429 má jednu z největších kabin ve své kategorii s 5,78 m³ souvislého vnitřního prostoru, včetně zadního prostoru o objemu 2,1 m³. Tato konstrukce maximálně využívá každý dostupný centimetr: klubová sedadla pro VIP konfigurace, nosítka ve verzi MEDEVAC, integrované úložné prostory a multifunkční konzoly. Přístup je jedněmi z nejširších dveří s dvojitým trupem na trhu, což usnadňuje nakládání cestujících nebo vybavení, aniž by se museli kroutit nebo dělat kompromisy.
- Pohodlí na palubě a přizpůsobitelné povrchové úpravy: ve verzi Designer Series nabízí Bell 429 špičkové povrchové úpravy: celokoženou kůži, masivní dřevěnou podlahu, broušené kovové obložení, nepřímé osvětlení a integrované porty USB. Na výběr je střízlivé nebo kontrastní prostředí, které vyhovuje vaší firemní image nebo osobním potřebám. Zkoumán byl také akustický komfort: cestující si mohou užívat plynulý, tichý a pravidelný let s nízkou úrovní vibrací.
- Inteligentní avionický systém BasiX-Pro™: Kokpit obsahuje sadu BasiX-Pro™ 2. generace, která byla navržena speciálně pro dvoumotorové vrtulníky. Intuitivní displeje, kritické údaje viditelné na první pohled, kompatibilita s provozem IFR a automatická komplexní letová asistence (GA/CPL). Portál Bell 429 je schopen reagovat v případě dezorientace pilota, s automatickým návratem do stability, udržováním polohy a okamžitým spojením letu. Zvýšená bezpečnost pro provoz bez možnosti chyb.
- Vysoký výkon i ve stísněných podmínkách: Bell 429 si zachovává výkon i ve ztížených podmínkách: vysoká nadmořská výška, vysoké teploty, snížené výšky vrtulníků. Díky dvěma motorům PW-207D1 si zachovává schopnost přistávat na jachtách nebo střechách budov bez ztráty stability. Jeho zvýšená vnitřní hmotnost (až 3 402 kg) znamená, že může přepravovat větší užitečné zatížení, aniž by tím utrpěla rychlost nebo dolet. Zatahovací podvozek, který je k dispozici na přání, snižuje odpor vzduchu za letu a umožňuje plynulejší manévrování na zemi.
- Provozní všestrannost: Bell 429 je jedním z mála letounů, které mohou splnit potřeby týmu vrcholového managementu na cestách, stejně jako požadavky na nouzovou lékařskou přepravu a potřeby zaměstnanců na diplomatických misích. Jeho dvoumotorová konfigurace mu umožňuje přístup do omezených oblastí, které jsou pro jednomotorová letadla nepřístupné. Je certifikován pro noční lety a složitá přiblížení včetně svahů. Stručně řečeno: vysoce spolehlivý pracovní vrtulník, který lze nakonfigurovat jako strategický nástroj, důvěrný prostor za letu nebo rychlý projekční prostředek.

Potřebujete cenovou nabídku?
Žádost o cenovou nabídkuMáte otázku? Kontaktujte náš tým

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
Zakladatel AEROAFFAIRES
Naši letečtí experti jsou vám k dispozici, aby vám pomohli v každé fázi vaší rezervace.
Jít dál
Bell 429 trocha historie
Vývoj Bell 429 vývoj vrtulníku Bell 427 byl zahájen v roce 2000 na pozadí silné poptávky po lehkém dvoumotorovém vrtulníku certifikovaném pro lety IFR a schopném splnit nejpřísnější civilní a zdravotní bezpečnostní normy.
Společnost Bell v té době spolupracovala s firmou Korea Aerospace Industries (KAI) na návrhu draku, který by byl prostornější než drak modelu Bell 427 a zároveň by obsahoval pokročilé letové technologie a modularitu, které v této kategorii dosud nebyly k vidění.
Letoun uskutečnil svůj první let v roce 2007. O dva roky později, v červenci 2009, získal certifikaci FAA, Transport Canada a EASA. Letoun Bell 429 se rychle etabloval jako robustní řešení, které přijalo široké spektrum provozovatelů: soukromé kliniky, policejní složky, ministerstva, regionální letecké dopravní společnosti a služby concierge na vysoké úrovni.
V roce 2011 byla představena verze se zvýšenou celkovou hmotností (IGW), která zvýšila limit na 3 402 kg. Tento vývoj dále zvyšuje univerzálnost letounu, který nyní může nést větší užitečné zatížení, aniž by to mělo vliv na jeho výkony nebo dolet.
Dnes je letoun Bell 429 v provozu ve více než 40 zemích. Spolu s letouny Bell 407 a Bell 505 představuje odhodlání amerického výrobce nabízet spolehlivé a přizpůsobivé vrtulníky schopné provozu v tak náročných prostředích, jako je zdravotnictví, vládní operace nebo špičková soukromá doprava.