Rezervace celého letadla pro akce a veletrhy

Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991

20 000
dostupné přístroje

40 000
zajištěných letů

120 000+
cestujících

4,9/5
spokojenost zákazníků

100%
Kompensace uhlíku

Každá velká akce má svůj vlastní rytmus: pozvánky na poslední chvíli, přeplněné letištní časy, požadavky na důvěrnost nebo příjezdy koordinované s přesností na čtvrt hodiny. V tomto kontextu není pronájem soukromého letadla luxusem, ale strategickou pákou.

Na adrese AEROAFFAIRESjiž více než 30 let pomáháme společnostem, eventovým agenturám a významným značkám řídit jejich cesty na míru. Od prvního letu až po poslední vzlet zajišťujeme bezproblémovou logistickou návaznost, a to díky jedinému specializovanému kontaktu a okamžité reakci.

Ať už organizujete prezentaci v Davosu, módní přehlídku v Paříži nebo uvedení produktu na trh v Dubaji, můžeme pro vás zorganizovat všechny lety na jet privé léger, intermédiaire nebo long-courrier, navettes hélicoptère a pozemní transfery s přesností, v přímém spojení s letišti, ochrankou, službami concierge a organizátory na místě.

Naše služby pro vaše akce

Každé zadání akce má své vlastní specifikace. Na AEROAFFAIRES, přizpůsobujeme naše řešení vašim časovým, bezpečnostním a koordinačním omezením na více místech.

Zde je uvedeno, co pro vás můžeme udělat:

  • Pronájem soukromých letadel nebo skupinových letadel
    Pro technické týmy, VIP hosty, novináře nebo management, s rozvrhem přizpůsobeným potřebám programu.
  • Správa slotů na přetížených letištích
    Včasná koordinace přistávacích a vzletových slotů, a to i na vytížených letištních uzlech (Nice, Curych, Ženeva, Milán-Linate atd.).
  • Organizace individuálních kyvadlových letů
    Organizace zpátečních letů nebo letů s více přestupy mezi různými místy konání akce (např. Cannes ↔ Ženeva ↔ Milán).
  • Kompletní personalizace letadla
    Můžeme vám nabídnout 100% přizpůsobitelné řešení, včetně vnějšího označení,vnitřního obložení v barvách vaší značky nebo akce a uvítacích sad na míru (jídelní lístky, psací potřeby, dárky na palubě, upravené uniformy posádky). Ideální pro uvedení produktu na trh, novinářské turné nebo významnou firemní akci.
  • Další transfery
    Rezervace a následná péče o vaše vrtulníky, limuzíny s řidičem, námořní raketoplány nebo obrněné vozy v případě potřeby.
  • Vyhrazený asistent 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
    Jediné kontaktní místo, které je k dispozici v reálném čase, od plánování až po návrat posledního cestujícího.
  • Nouzová řešení
    Schopnost mobilizovat letadlo do 2 hodin, a to i v noci nebo o víkendu.

Typy akcí, které pokrýváme

AEROAFFAIRES podílí se na všech významných akcích, kde je zásadní kontrola načasování a kvalita služeb. Zde je přehled typů událostí, které každoročně pokrýváme:

Impression of the making of the Annual Meeting 2011 of the World Economic Forum in Davos

Hospodářská fóra a mezinárodní summity
Světové ekonomické fórum (Davos), COP, G7, G20: důvěrné charty pro vedoucí pracovníky, delegace nebo institucionální skupiny.

Příklad zákazníka: Mezinárodní
CAC 40 GROUP

Událost: Ekonomické fórum v Davosu (Švýcarsko)

Mise: přeprava dvou delegací (generální ředitel + strategický tým) z Paříže a Milána s koordinovaným příjezdem do Curychu.
Naše přidaná hodnota: Správa prioritních slotů v Curychu, synchronizace s bezpečnostní službou na místě, pronájem vrtulníků pro úsek Curych → Davos, aby se předešlo čtyřhodinové jízdě ve sněhu.

Významné sportovní události
Formule 1 (Monako, Silverstone, Abú Dhabí), Roland-Garros, US Masters Augusta, Super Bowl, olympijské hry: koordinace VIP, sponzorů a hostů, včetně skupinových charterů nebo charterů na poslední chvíli.

Příklad zákazníka: výrobce špičkových automobilů

Událost: Velká cena Monaka F1

Úkol: přeprava 12 novinářských hostů + 6 mezinárodních VIP osob do Nice a poté do Monaka.
Naše přidaná hodnota: Pronájem dvou tryskáčů + pěti vrtulníků v rámci privátního shuttle. Osobní přivítání na letištní ploše a branding kabiny v barvách nového modelu představeného během víkendu.

formule 1

Festival de Cannes Avion privé

Kulturní a umělecké akce
Festival v Cannes, Art Basel, Benátské bienále, TEFAF Maastricht: řízení vícestupňových tras, synchronizace s bezpečnostními týmy nebo služby concierge pro sběratele.

Příklad zákazníka: Audiovizuální produkční společnost

Událost: Filmový festival v Cannes

Mise: Převoz technického týmu 9 osob + režiséra z Londýna pro výstup po schodech.
Naše přidaná hodnota: Let pronajatý do 24 hodin s naprostou flexibilitou při zpáteční cestě, a to i přes dopravní špičky v Nice. Kompletní vyřízení celních formalit a nadměrných zavazadel (filmové vybavení).

Módní přehlídky a luxusní veletrhy
Týdny módy (Paříž, Milán, New York), Monaco Yacht Show, Ženeva Motor Show: přítomnost v několika městech během několika dní s individuálním zážitkem na palubě.

Příklad zákazníka: dům haute couture

Událost : Týden módy

Úkol: zorganizovat cestu z Paříže do Milána a New Yorku pro kreativní tým a modelky během 5 dnů.
Naše přidaná hodnota: Plánování programu více letů s personalizovaným letadlem střední velikosti, koordinace slotů na 3 kontinentech, přizpůsobení se neustále se měnícím rozvrhům.

fashion week

6X spacious cabin

Firemní kongresy a uvedení produktů na trh
Pro vaše roadshow, mezinárodní semináře, tiskové akce nebo zákaznická turné: přizpůsobíme letový program vaší logistice v terénu.

Příklad zákazníka: Evropská technologická skupina

Událost: Uvedení produktu na trh a firemní roadshow

Mise: pronájem letadla pro tiskové turné po 3 evropských hlavních městech během 48 hodin.
Naše přidaná hodnota: Optimalizace itineráře podle plánu konference, kompletní branding kabiny, přítomnost projektového manažera AEROAFFAIRES na letištní ploše při každém mezipřistání.

Důvěrné akce pouze pro zvané
Galavečery, soukromé večeře, aukce, značkové rezidence: maximální diskrétnost, specializovaná podpora, koordinace s vašimi interními týmy.

Příklad zákazníka: patron umělecké aukce

Událost: důvěrná

Úkol: organizace diskrétního letu mezi Ženevou a Londýnem s mimořádně soukromou recepcí.
Naše přidaná hodnota: Zcela anonymní operace, let pronajatý během 2 hodin neidentifikovatelným letadlem, žádná přítomnost tisku a žádné ohlášené přivítání na mezipřistání.

œuvres à transporter en jet privé

Proč si pro své akce vybrat AEROAFFAIRES?

V situaci, kdy je malý manévrovací prostor a sázka na image je vysoká, se svěření letů generálnímu hráči může stát rizikem. AEROAFFAIRES vám nabízí strukturu šitou na míru náročným akcím.

  • Odborné znalosti v oblasti provozních událostí
    Více než 20 000 mezinárodních zakázek, včetně několika stovek pro významné výstavy, fóra a festivaly.
  • Místní znalost nejrušnějších letišť
    Náš tým předvídá období nasycení (Cannes, Davos, Miami, Basilej, Dubaj atd.) a zaručuje vám přednostní sloty.
  • Osobní asistent pro vaši misi
    Jediné kontaktní místo, které je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a je schopno reagovat v reálném čase na jakoukoli změnu v časovém rozvrhu, a to i na letišti T-2.
  • Přímý přístup k více než 8 000 letadel
    Lehká letadla, dálková letadla, skupinová letadla, vrtulníky: vybraná přesně podle potřeb vaší operace, bez skrytých příplatků.
  • Komplexní, integrovaná logistika
    Koordinace letů, pozemní a námořní transfery, celní formality, VIP přivítání, individuální služby na palubě.
  • Odpovědný přístup
    Všechny naše lety jsou standardně uhlíkově kompenzovány, a to bez dodatečných nákladů pro zákazníka. Aktivní politika ochrany životního prostředí.
4.9 / 5
Na základě 600 recenzí

Máte otázku? Kontaktujte náš tým

Isabelle Clerc, nouvelle CEO AEROAFFAIRES

Isabelle CLERC

CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC, Fondateur AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC

Zakladatel AEROAFFAIRES

Naši letečtí experti jsou vám k dispozici, aby vám pomohli v každé fázi vaší rezervace.