Každá velká akce má svůj vlastní rytmus: pozvánky na poslední chvíli, přeplněné letištní časy, požadavky na důvěrnost nebo příjezdy koordinované s přesností na čtvrt hodiny. V tomto kontextu není pronájem soukromého letadla luxusem, ale strategickou pákou.
Na adrese AEROAFFAIRESjiž více než 30 let pomáháme společnostem, eventovým agenturám a významným značkám řídit jejich cesty na míru. Od prvního letu až po poslední vzlet zajišťujeme bezproblémovou logistickou návaznost, a to díky jedinému specializovanému kontaktu a okamžité reakci.
Ať už organizujete prezentaci v Davosu, módní přehlídku v Paříži nebo uvedení produktu na trh v Dubaji, můžeme pro vás zorganizovat všechny lety na jet privé léger, intermédiaire nebo long-courrier, navettes hélicoptère a pozemní transfery s přesností, v přímém spojení s letišti, ochrankou, službami concierge a organizátory na místě.
Naše služby pro vaše akce
Každé zadání akce má své vlastní specifikace. Na AEROAFFAIRES, přizpůsobujeme naše řešení vašim časovým, bezpečnostním a koordinačním omezením na více místech.
Zde je uvedeno, co pro vás můžeme udělat:
- Pronájem soukromých letadel nebo skupinových letadel
Pro technické týmy, VIP hosty, novináře nebo management, s rozvrhem přizpůsobeným potřebám programu. - Správa slotů na přetížených letištích
Včasná koordinace přistávacích a vzletových slotů, a to i na vytížených letištních uzlech (Nice, Curych, Ženeva, Milán-Linate atd.). - Organizace individuálních kyvadlových letů
Organizace zpátečních letů nebo letů s více přestupy mezi různými místy konání akce (např. Cannes ↔ Ženeva ↔ Milán). - Kompletní personalizace letadla
Můžeme vám nabídnout 100% přizpůsobitelné řešení, včetně vnějšího označení,vnitřního obložení v barvách vaší značky nebo akce a uvítacích sad na míru (jídelní lístky, psací potřeby, dárky na palubě, upravené uniformy posádky). Ideální pro uvedení produktu na trh, novinářské turné nebo významnou firemní akci. - Další transfery
Rezervace a následná péče o vaše vrtulníky, limuzíny s řidičem, námořní raketoplány nebo obrněné vozy v případě potřeby. - Vyhrazený asistent 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Jediné kontaktní místo, které je k dispozici v reálném čase, od plánování až po návrat posledního cestujícího. - Nouzová řešení
Schopnost mobilizovat letadlo do 2 hodin, a to i v noci nebo o víkendu.
Typy akcí, které pokrýváme
AEROAFFAIRES podílí se na všech významných akcích, kde je zásadní kontrola načasování a kvalita služeb. Zde je přehled typů událostí, které každoročně pokrýváme:

Hospodářská fóra a mezinárodní summity
Světové ekonomické fórum (Davos), COP, G7, G20: důvěrné charty pro vedoucí pracovníky, delegace nebo institucionální skupiny.
Příklad zákazníka: Mezinárodní
CAC 40 GROUP
Událost: Ekonomické fórum v Davosu (Švýcarsko)
Mise: přeprava dvou delegací (generální ředitel + strategický tým) z Paříže a Milána s koordinovaným příjezdem do Curychu.
Naše přidaná hodnota: Správa prioritních slotů v Curychu, synchronizace s bezpečnostní službou na místě, pronájem vrtulníků pro úsek Curych → Davos, aby se předešlo čtyřhodinové jízdě ve sněhu.
Významné sportovní události
Formule 1 (Monako, Silverstone, Abú Dhabí), Roland-Garros, US Masters Augusta, Super Bowl, olympijské hry: koordinace VIP, sponzorů a hostů, včetně skupinových charterů nebo charterů na poslední chvíli.
Příklad zákazníka: výrobce špičkových automobilů
Událost: Velká cena Monaka F1
Úkol: přeprava 12 novinářských hostů + 6 mezinárodních VIP osob do Nice a poté do Monaka.
Naše přidaná hodnota: Pronájem dvou tryskáčů + pěti vrtulníků v rámci privátního shuttle. Osobní přivítání na letištní ploše a branding kabiny v barvách nového modelu představeného během víkendu.


Kulturní a umělecké akce
Festival v Cannes, Art Basel, Benátské bienále, TEFAF Maastricht: řízení vícestupňových tras, synchronizace s bezpečnostními týmy nebo služby concierge pro sběratele.
Příklad zákazníka: Audiovizuální produkční společnost
Událost: Filmový festival v Cannes
Mise: Převoz technického týmu 9 osob + režiséra z Londýna pro výstup po schodech.
Naše přidaná hodnota: Let pronajatý do 24 hodin s naprostou flexibilitou při zpáteční cestě, a to i přes dopravní špičky v Nice. Kompletní vyřízení celních formalit a nadměrných zavazadel (filmové vybavení).
Módní přehlídky a luxusní veletrhy
Týdny módy (Paříž, Milán, New York), Monaco Yacht Show, Ženeva Motor Show: přítomnost v několika městech během několika dní s individuálním zážitkem na palubě.
Příklad zákazníka: dům haute couture
Událost : Týden módy
Úkol: zorganizovat cestu z Paříže do Milána a New Yorku pro kreativní tým a modelky během 5 dnů.
Naše přidaná hodnota: Plánování programu více letů s personalizovaným letadlem střední velikosti, koordinace slotů na 3 kontinentech, přizpůsobení se neustále se měnícím rozvrhům.


Firemní kongresy a uvedení produktů na trh
Pro vaše roadshow, mezinárodní semináře, tiskové akce nebo zákaznická turné: přizpůsobíme letový program vaší logistice v terénu.
Příklad zákazníka: Evropská technologická skupina
Událost: Uvedení produktu na trh a firemní roadshow
Mise: pronájem letadla pro tiskové turné po 3 evropských hlavních městech během 48 hodin.
Naše přidaná hodnota: Optimalizace itineráře podle plánu konference, kompletní branding kabiny, přítomnost projektového manažera AEROAFFAIRES na letištní ploše při každém mezipřistání.
Důvěrné akce pouze pro zvané
Galavečery, soukromé večeře, aukce, značkové rezidence: maximální diskrétnost, specializovaná podpora, koordinace s vašimi interními týmy.
Příklad zákazníka: patron umělecké aukce
Událost: důvěrná
Úkol: organizace diskrétního letu mezi Ženevou a Londýnem s mimořádně soukromou recepcí.
Naše přidaná hodnota: Zcela anonymní operace, let pronajatý během 2 hodin neidentifikovatelným letadlem, žádná přítomnost tisku a žádné ohlášené přivítání na mezipřistání.

Proč si pro své akce vybrat AEROAFFAIRES?
V situaci, kdy je malý manévrovací prostor a sázka na image je vysoká, se svěření letů generálnímu hráči může stát rizikem. AEROAFFAIRES vám nabízí strukturu šitou na míru náročným akcím.
- Odborné znalosti v oblasti provozních událostí
Více než 20 000 mezinárodních zakázek, včetně několika stovek pro významné výstavy, fóra a festivaly. - Místní znalost nejrušnějších letišť
Náš tým předvídá období nasycení (Cannes, Davos, Miami, Basilej, Dubaj atd.) a zaručuje vám přednostní sloty. - Osobní asistent pro vaši misi
Jediné kontaktní místo, které je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a je schopno reagovat v reálném čase na jakoukoli změnu v časovém rozvrhu, a to i na letišti T-2. - Přímý přístup k více než 8 000 letadel
Lehká letadla, dálková letadla, skupinová letadla, vrtulníky: vybraná přesně podle potřeb vaší operace, bez skrytých příplatků. - Komplexní, integrovaná logistika
Koordinace letů, pozemní a námořní transfery, celní formality, VIP přivítání, individuální služby na palubě. - Odpovědný přístup
Všechny naše lety jsou standardně uhlíkově kompenzovány, a to bez dodatečných nákladů pro zákazníka. Aktivní politika ochrany životního prostředí.
Máte otázku? Kontaktujte náš tým

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
Zakladatel AEROAFFAIRES
Naši letečtí experti jsou vám k dispozici, aby vám pomohli v každé fázi vaší rezervace.