NEOTÁLEJTE S REZERVACÍ LETŮ NA ZIMNÍ SEZÓNU!

Hledejte letadlo, město nebo informaci…

Lídr v oblasti pronájmu soukromých letadel po celém světě

5 nejpoužívanějších soukromých letadel francouzských generálních ředitelů

Pronájem soukromých tryskových letadel
od roku 1991

20 000
dostupné přístroje

45 000
zajištěných letů

120 000+
cestujících

4,9/5
spokojenost zákazníků

100%
Kompensace uhlíku

Ředitelé a podnikatelé mají velmi nabitý pracovní den a ročně musí absolvovat desítky hodin cest na jednání. V obchodní letecké dopravě pomáhá tento druh dopravy firmám růst.

V tomto článku vám AEROAFFAIRES představí 5 nejpoužívanějších soukromých letadel francouzských generálních ředitelů.

5 nejlepších soukromých letadel používaných francouzskými generálními řediteli: modely, ceny a výkony

1. Soukromé letadlo Bernarda Arnaulta: od vlastnictví k pronájmu pro větší diskrétnost

bernard Arnault, generální ředitel luxusní skupiny LVMH a jeden z nejbohatších mužů světa, vlastnil do roku 2022 soukromé letadlo Bombardier Global Express v hodnotě 48 milionů eur. Toto dálkové letadlo, které je schopné létat bez mezipřistání z měst, jako je Bordeaux do Soulu, bylo neocenitelným nástrojem pro jeho obchodní cesty.

Avšak tváří v tvář zvýšenému sledování jeho cest na sociálních sítích, zejména prostřednictvím účtu na Instagramu @laviondebernard, který sdílel jeho letecké cesty, se Bernard Arnault rozhodl svůj tryskáč prodat. Vysvětlil, že cílem tohoto rozhodnutí bylo zachovat důvěrnost jeho cest a zabránit konkurenci, aby mohla sledovat jeho pohyb.

Od té doby se rozhodl pro pronájem soukromých letadel, což mu umožňuje cestovat diskrétněji a flexibilněji. Tato strategie mu také umožňuje vybrat si pro každou misi vhodné letadlo a zároveň se vyhnout omezením spojeným s vlastnictvím letadla.

Pro profesionály, kteří chtějí využívat výhod služební letecké dopravy bez závazků spojených s vlastnictvím, je pronájem soukromého letadla ideálním řešením. Nabízí flexibilitu, diskrétnost a pohodlí a zároveň optimalizuje provozní náklady.

Případně si již nyní můžete vytvořit: online nabídku.

Foto: Wikimedia Commons

Foto kredit: Bombardier

2. Soukromé letadlo Martina Bouyguese

Martin Bouygues, generální ředitel skupiny Bouygues, používá pro své mezinárodní cesty letadlo Bombardier Global Express. Toto špičkové letadlo nabízí dolet 11 000 km, což umožňuje nepřetržité dálkové lety.

Pro kratší cesty, zejména po Evropě, používá také letoun Raytheon Hawker 800XP, kompaktnější letadlo s místem pro 8 cestujících. Toto letadlo je registrováno v Lucembursku a provozuje ho společnost Bouygues Air Transport Services.

Společnost Martin Bouygues se zároveň s rodinou Pinaultových dělí o používání vrtulníku AgustaWestland AW139. Toto partnerství jim umožňuje rychlý let z Paříže do jejich rezidencí v Bretani, zejména do Saint-Malo a Dinardu, přibližně za hodinu.

3. Soukromé letadlo Françoise Pinaulta

François Pinault, zakladatel skupin Artémis a Kering, má flotilu letadel přizpůsobenou svým profesním i osobním potřebám.

Mezi jeho letadla patří Dassault Falcon 900 EX, registrovaný na jméno malíře Goyi, který nabízí velký dolet a optimální pohodlí. Má také Falcon 7X, třímotorové proudové letadlo proslulé svým výkonem a efektivitou na dálkových letech.

V roce 2023 si rodinný holding Artémis pořídil letoun Bombardier Global 7500, jedno z nejvýkonnějších soukromých letadel na trhu, které je schopné létat bez mezipřistání z Paříže do Los Angeles. Toto letadlo využívají k obchodním účelům manažerské týmy společnosti Kering a příležitostně k osobním účelům rodina Pinaultů, přičemž v druhém případě je vystaveno příslušné vyúčtování.

Kromě toho se François Pinault dělí s Martinem Bouyguesem o používání vrtulníku AgustaWestland AW139, který jim usnadňuje cestování mezi Paříží a jejich nemovitostmi v Bretani.

Foto: Wikimedia

Kreditní fotografie : Dassault Aviation

4. Soukromé letadlo Pierra Fabra

Pierre Fabre je lékárník a podnikatel, zakladatel stejnojmenné kosmetické skupiny.

Již 13 let používá letoun Falcon 50 své společnosti. Toto obchodní letadlo pojme 8 až 10 cestujících při letech trvajících v průměru 4 hodiny.

Falcon 50 má pohodlnou kabinu. Je to výkonné, vysoce výkonné letadlo, které může startovat a přistávat na krátkých drahách.

Pro představu, cena letu ŽenevaMarrákeš na palubě Falconu 50 stojí přibližně 25 000 EUR pro 8 cestujících.

5. Soukromé letadlo Jeana-Françoise Gobertiera

Jean-François Gobertier je francouzský podnikatel. Je investorem do domovů důchodců, kde vydělal své jmění. Zamiloval se do letadla Pilatus PC-12. Jedná se o jednomotorové letadlo s integrovanou vrtulí.

Má prostornou kabinu s místem pro 8 cestujících. Pilatus PC-12 může na rozdíl od větších soukromých tryskáčů nebo dopravních letadel přistávat na více než 2 500 letištích v Evropě.

Leasing vs. koupě: jaká je nejlepší volba pro soukromé letadlo?

Nákup soukromého tryskáče vám dává plné vlastnictví a naprostou svobodu v používání letadla.

Leasing soukromého tryskáče je však mnohem levnější než jeho koupě. Umožňuje vám vyhnout se značné investici, která se nemusí ukázat jako příliš výnosná.

Soukromé letectví má mnoho výhod:

  • flexibilita pro cestující ;
  • úspora času během cesty
  • nástroj produktivity pro společnosti;
  • pohodlí a klid na duši
  • důvěrnost;
  • a mnoho dalšího.

Jak si mohu rezervovat let soukromým tryskáčem?

Pokud si chcete pronajmout soukromé letadlo na služební cestu nebo na dovolenou, kontaktujte náš tým leteckých odborníků na adrese +330144099182 a rezervujte si soukromé letadlo. Můžete nás také kontaktovat e-mailem: [email protected] nebo provést bezplatný odhad pomocí naší online nabídky.

  • Jaké jsou roční náklady na údržbu soukromého letadla?

    Náklady na údržbu se liší podle modelu a způsobu použití, ale mohou představovat 5 až 15 % hodnoty letadla. Například u letounu Bombardier Global Express mohou náklady na údržbu, pojištění, skladování a platy posádky činit několik milionů eur ročně.

  • Využívají francouzští generální ředitelé služeb půjčoven, nebo mají vlastní letadla?

    Někteří generální ředitelé, jako Bernard Arnault nebo Martin Bouygues, vlastní svá letadla, zatímco jiní, jako François Pinault, je střídavě vlastní a pronajímají pro příležitostné potřeby. Leasing nabízí větší flexibilitu bez fixních nákladů spojených s vlastnictvím.

  • Jak jsou soukromá letadla přizpůsobena generálním ředitelům?

    Kabiny jsou často vybaveny sedadly, která lze přeměnit na lůžka, vysokorychlostními pracovními prostory, plně vybavenými kuchyněmi a někdy i dekoracemi na míru (jako Falcon 900 EX Françoise Pinaulta registrovaný na jméno Goya).

  • Jaké jsou předpisy pro registraci soukromého letadla ve Francii?

    Společnosti mohou být registrovány ve Francii nebo v jiných zemích (např. v Lucembursku v případě společnosti Bouygues). Majitelé se někdy rozhodnou pro zahraniční registrace kvůli daňovým nebo provozním výhodám.

  • Jsou soukromá letadla generálních ředitelů k dispozici k pronájmu veřejnosti?

    Některá firemní letadla jsou v době, kdy nejsou používána, pronajímána prostřednictvím charterových společností, ale to závisí na pravidlech jednotlivých skupin. Přísně osobní letadla (např. Arnaultova) nejsou obecně přístupná.

  • Jak si ředitelé vybírají soukromé letadlo?

    Kritéria zahrnují dolet (pro dálkové lety), velikost kabiny, výkon (krátké dráhy pro Falcon 50) a diskrétnost (jako je Gobertierův Pilatus PC-12, ideální pro malá letiště).

  • Jaké jsou ekologické alternativy soukromých letadel?

    Někteří ředitelé kompenzují své emise prostřednictvím uhlíkových programů (například AEROAFFAIRES, který nabízí 100% kompenzaci). Hybridní letadla nebo letadla na udržitelná paliva (SAF) se rozvíjejí, ale zůstávají okrajová.

  • Můžeme navštívit soukromá letadla těchto ředitelů?

    Kromě leteckých přehlídek (jako je EBACE nebo Le Bourget) nejsou osobní trysková letadla přístupná veřejnosti. Podobné modely lze sehnat prostřednictvím půjčoven.

  • Létají soukromá letadla generálních ředitelů se speciálními posádkami?

    Ano, většina generálních ředitelů zaměstnává specializované piloty nebo využívá soukromé letecké společnosti, které poskytují zkušené posádky, aby byla zaručena bezpečnost a důvěrnost.

  • Která letiště preferují francouzští ředitelé pro svá letadla?

    Letiště jako Le Bourget (Paříž), Nice-Côte d’Azur a Ženeva jsou oblíbená pro svou specializovanou infrastrukturu pro obchodní letectví (soukromé terminály, VIP služby).

  • Používají tato letadla také rodiny generálních ředitelů?

    Ano, některá letadla se používají k osobním cestám (dovolená, rodinné události), ale to závisí na interních pravidlech každé společnosti pro smíšené použití (služební/soukromé).